Cuba, 3. nap

2017.01.15

 

Nos, ez a resz igazan rovid lesz. Rovid, mert szo szerint nem csinaltam semmit. Reggelihez szokas szerint felkeltem, 8:30-kor mar kint voltam az ebedloben. Papi hozza a dolgokat, rantottat, 2 tojasbol, kavet, tejet, es most valami uj fajta, lekvaros muffin van a bogre alatt. Hmmm, egyre jobb J! Aztan megjon a szomszed csaj is, es odaulteti mellem. Nem tudunk beszelgetni sokat, nem beszelem a nyelvuket, ok sem az enyemet. Es ez mar kezd nagyon bosszantani. Azt megertem, amit beszelnek. Valaszolni viszont nem tudok… Kosz Xantus, hogy elvetted ezt az opciot… Na mindegy, egy uj cel lebeg igy elottem, spanyolul megtanulni vegre, normalisan! Es hogy bebizonyitsam, mennyire nem volt izgalmas a nap, pontokba szedem, mit csinaltam.

  1. Olvastam egy kicsit kint a teraszon, figyeltem az embereket, hogy toltik a napot
  2. Lementem a tengerpartra olvasni. Talaltam egy szaraz helyet, levettem a trikomat, majd ugy 2 oran keresztul ultem ott, napoztam es olvastam. Hallgattam a tenger morajlasat, de szerencsere meg nyugodt volt, nem kellett attol felni, hogy kiont.
  3. Visszamentem a szallasra, bedoltem az agyba, szunditottam egyet
  4. Filmeket neztem, es irtam
  5. Kiultem ismet a teraszra olvasni
  6. Jartam egyet a kornyeken, majd hazajottem, lezuhanyoztam, es lefekudtem viszonylag koran
  7. Ja, es elhataroztam, hogy masnap bemegyek a konzulatusra, penz meg repjegy ugyben

 

Nos, tenylegesen ennyi tortent, semmi mas. Igy hat koran eljott az este, en pedig ujra alomra hajtottam a fejem.

Leave a Reply

